пʼятниця, 22 грудня 2023 р.

У наш час корпоративна відповідність є найважливішою річчю

                                


 У сучасному світі корпоративна відповідність є надзвичайно важливою.


Для споживачів інформація, яку розкривають компанії, збільшує їхнє бажання купувати, спонукаючи їх купувати продукти.


Якщо компанія надає невірну інформацію споживачам або навмисно поширює неправдиву інформацію, продукт може в кінцевому підсумку споживатися, не знаючи про наявність проблеми з безпекою, і компанії можуть зобов’язатися надавати точну інформацію споживачам.


З учорашнього дня фальсифікація японськими автовиробниками безпеки зіткнень стала проблемою, а корпоративна мораль перебуває під пильною увагою.


Це серйозна проблема безпеки та зловмисний приклад приховування інформації компанією.


Підробка результатів тестів або зрізання з метою прискорення періоду розробки є проблемою, яка безпосередньо впливає на життя користувачів, і цілком ймовірно, що в майбутньому буде проведено ретельне розслідування.


Компанія, яка робить помилку, випускаючи продукт на ринок, приховуючи серйозну проблему, яка може загрожувати життю її користувачів, у якийсь момент зіткнеться з покаранням, а також зіткнеться з суворим судом з боку громадськості.


Компанії зобов’язані захищати життя та майно громадян.


Я щиро сподіваюся, що компанія почне все спочатку, щоб завжди постачати безпечні та захищені продукти з точки зору клієнта, не впадаючи в мислення, орієнтоване на отримання прибутку.

Немає коментарів:

Дописати коментар

Масштабні покупки японських акцій іноземними інвесторами

                            Хоча є коливання на щоденній основі, є інформація, що японські акції купуються у великих кількостях іноземними і...