У сучасному світі корпоративна відповідність є надзвичайно важливою.
Для споживачів інформація, яку розкривають компанії, збільшує їхнє бажання купувати, спонукаючи їх купувати продукти.
Якщо компанія надає невірну інформацію споживачам або навмисно поширює неправдиву інформацію, продукт може в кінцевому підсумку споживатися, не знаючи про наявність проблеми з безпекою, і компанії можуть зобов’язатися надавати точну інформацію споживачам.
З учорашнього дня фальсифікація японськими автовиробниками безпеки зіткнень стала проблемою, а корпоративна мораль перебуває під пильною увагою.
Це серйозна проблема безпеки та зловмисний приклад приховування інформації компанією.
Підробка результатів тестів або зрізання з метою прискорення періоду розробки є проблемою, яка безпосередньо впливає на життя користувачів, і цілком ймовірно, що в майбутньому буде проведено ретельне розслідування.
Компанія, яка робить помилку, випускаючи продукт на ринок, приховуючи серйозну проблему, яка може загрожувати життю її користувачів, у якийсь момент зіткнеться з покаранням, а також зіткнеться з суворим судом з боку громадськості.
Компанії зобов’язані захищати життя та майно громадян.
Я щиро сподіваюся, що компанія почне все спочатку, щоб завжди постачати безпечні та захищені продукти з точки зору клієнта, не впадаючи в мислення, орієнтоване на отримання прибутку.
Немає коментарів:
Дописати коментар