середа, 4 січня 2023 р.

Поверніться в реальний світ зі швидкоплинної відпустки! !

         

にほんブログ村 外国語ブログ 外国語情報へ


До сьогодні я був закритий на кінець року та новорічні свята, але завтра почну роботу.


Тиждень був довгий, тому переключитися з режиму відпочинку в режим роботи досить важко.


Працюю в автомобільній промисловості.


Минулого року через брак напівпровідників ми не змогли виготовити автомобіль, і доставка автомобіля затримувалася, що створювало великі незручності нашим клієнтам.


Крім того, через пандемію COVID-19 клієнтам було важко пересуватися, і ми опинилися перед дилемою неможливості укласти контракт.


Я дуже стурбований тим, яким буде 2023 рік, але деякі припускають, що девальвація єни припиниться, а зростання цін поступово спаде. Оскільки це не покращиться раптово, ми очікуємо, що затримки виробництва триватимуть деякий час.


Новою коронною інфекційною хворобою став «Омікрон», і кількість людей, які серйозно хворіють, зменшилася, але вона дуже заразна, і навколо мене багато інфікованих людей і тісних контактів, і колись я можу заразитися. Я готовий.


Оскільки я завтра починаю роботу, головне – це моє здоров’я, і я маю надати бадьорості людям, які втратили енергію через різні соціальні фактори.


Незалежно від того, що ви робите, ваше психічне здоров'я є найважливішим. Якщо ви впадете в депресію, ви не зможете виконувати свою роль людини, і суспільство залишить вас позаду.


Я також хочу прожити цей рік, приділяючи головний пріоритет психічному та фізичному здоров’ю.


Пробіжимо цей рік разом зі мною! ! 


にほんブログ村 外国語ブログ 外国語情報へ


English:The Daily News Show with the best of friends

Germany:Die Daily News Show mit den besten Freunden

French:Le Daily News Show avec les meilleurs amis

Spanish:El Daily News Show con los mejores amigos

Russian:Шоу ежедневных новостей с лучшими друзьями

Chinese:我愛貓的日報

Korean:가장 친한 친구와 함께하는 데일리 뉴스 쇼

Ukrainian:Daily News з Японії з найкращими друзями

Polish:Daily News Show z najlepszymi przyjaciółmi

Finnish:Daily News Show parhaiden ystävien kanssa


Немає коментарів:

Дописати коментар

Масштабні покупки японських акцій іноземними інвесторами

                            Хоча є коливання на щоденній основі, є інформація, що японські акції купуються у великих кількостях іноземними і...