суботу, 27 серпня 2022 р.

Я пішла на 4-ту вакцину від корони! !

 


Я пішла на 4-ту вакцину від корони! !



Після 3-го щеплення побічних ефектів не було.



Я думав, що цього разу не буде жодних особливо поганих побічних реакцій, але напрочуд погані побічні реакції з’явилися.



Я не почувався добре з ранку того дня, коли мені зробили щеплення, і температура тіла, і кров’яний тиск були нормальними, але у мене були такі симптоми, як анемія, тому день був важким.



Однак, коли ви думаєте про зараження коронавірусом, це не є серйозним побічним ефектом, тому, якщо ви ще не зробили четверту вакцину, я б хотів, щоб ви це зробили.



На робочому місці, де я працюю, потроху з'являються інфіковані люди.



У більшості людей симптоми схожі на звичайну застуду, але якщо вона поширюється на людей похилого віку, можуть з’явитися серйозні симптоми.



Я вважаю, що важливіше не заразити інших, ніж уберегти себе від зараження.



Будь ласка, зробіть 4-ту вакцину, щоб врятувати життя людей. Спасибі.



にほんブログ村 外国語ブログ 外国語情報へ

Натисніть і підтримайте


  It is a multilingual blog. Check out the blog in your favorite language!


English:The Daily News Show with the best of friends

Germany:Die Daily News Show mit den besten Freunden

French:Le Daily News Show avec les meilleurs amis

Spanish:El Daily News Show con los mejores amigos

Russian:Шоу ежедневных новостей с лучшими друзьями

Chinese:我愛貓的日報

Korean:가장 친한 친구와 함께하는 데일리 뉴스 쇼

Ukrainian:Daily News з Японії з найкращими друзями

Polish:Daily News Show z najlepszymi przyjaciółmi

Finnish:Daily News Show parhaiden ystävien kanssa

Немає коментарів:

Дописати коментар

Масштабні покупки японських акцій іноземними інвесторами

                            Хоча є коливання на щоденній основі, є інформація, що японські акції купуються у великих кількостях іноземними і...