неділю, 21 серпня 2022 р.

Ви вже отримали вакцину від корони?

 


вже отримали вакцину від корони?

Мені вже зробили 3 щеплення, завтра мені робити 4-те.


Я не знаю, чи це тому, що я вже отримав три дози вакцини, як прописано, але я ще не хворів на коронавірус.


Деякі люди можуть заразитися, навіть якщо вони вакциновані.

Так, вакцина не означає, що ви ніколи не захворієте на коронавірус, але, здається, вона настільки ефективна, що навіть якщо ви її захворієте, вона не стане серйозною, і ви матимете нормальні симптоми застуди.


Якщо ви добре вакцинуєтеся, чи не перепишеться ДНК в організмі і відбуватимуться незручні речі? Або є люди, які хвилюються.

Але я вважаю, що краще вдарити, якщо не отримати щепленням або можна придушити загострення.


Вакцинувалася вже 3 рази і жодного разу не було побічних ефектів.


У мене немає температури, немає втоми, і моя рука трохи болить.

Якщо ви ще не зробили щеплення, вам слід зробити його якнайшвидше! ! Негайно подаємо заявку на вакцинацію та вирушаємо на місце! !


にほんブログ村 外国語ブログ 外国語情報へ

Натисніть і підтримайте


  It is a multilingual blog. Check out the blog in your favorite language!


English:The Daily News Show with the best of friends

Germany:Die Daily News Show mit den besten Freunden

French:Le Daily News Show avec les meilleurs amis

Spanish:El Daily News Show con los mejores amigos

Russian:Шоу ежедневных новостей с лучшими друзьями

Chinese:我愛貓的日報

Korean:가장 친한 친구와 함께하는 데일리 뉴스 쇼

Ukrainian:Daily News з Японії з найкращими друзями

Polish:Daily News Show z najlepszymi przyjaciółmi

Finnish:Daily News Show parhaiden ystävien kanssa

Немає коментарів:

Дописати коментар

Масштабні покупки японських акцій іноземними інвесторами

                            Хоча є коливання на щоденній основі, є інформація, що японські акції купуються у великих кількостях іноземними і...