вівторок, 20 вересня 2022 р.

Боязнь ос


Днями, коли моя дружина гуляла в природному парку, вона раптом відчула біль у нозі, а коли вона це побачила, на її ногу сіла оса розміром з її вказівний палець.


Кілька разів я намагався витерти його рукою, але він не відходив, а ще трохи вжалив мене отруйним бридом і впорснув отрутою.


Вона була в паніці від болю та страху, але одразу зателефонувала мені на свій мобільний телефон і сказала, що її поранили ножем, і її негайно відвезли до лікарні. Я наказав йому йти.


Власне, це був не перший раз, коли мене вжалив шершень, а другий. Якщо вас вжалить оса вдруге, у вас може виникнути анафілактичний шок, який може бути небезпечним для життя, тому будьте обережні.


Вона звернулася до лікарні, її оглянув лікар. В результаті у неї не було анафілактичного шоку і боліло через отруту, тому їй доручили прийняти ліки і застосувати їх.


Я дуже радий, що вона особливо не захворіла, але потім вона страждала від сильного болю та сильного свербежу протягом кількох днів, тому я поклала їй лід на ногу, як сказав лікар. .


Зараз у неї майже немає симптомів, але я думаю, що вона розуміє, наскільки страшними можуть бути оси.


Оси дуже люті й можуть нападати без ваших дій, тому краще тримати їх подалі від густих лісів і трав’янистих ділянок.


Ви також повинні бути дуже обережними з шершнями, і якщо ви все-таки вжалилися, негайно йдіть до лікарні та отримайте належне лікування! ! 



にほんブログ村 外国語ブログ 外国語情報へ



    It is a multilingual blog. Check out the blog in your favorite language!


English:The Daily News Show with the best of friends

Germany:Die Daily News Show mit den besten Freunden

French:Le Daily News Show avec les meilleurs amis

Spanish:El Daily News Show con los mejores amigos

Russian:Шоу ежедневных новостей с лучшими друзьями

Chinese:我愛貓的日報

Korean:가장 친한 친구와 함께하는 데일리 뉴스 쇼

Ukrainian:Daily News з Японії з найкращими друзями

Polish:Daily News Show z najlepszymi przyjaciółmi

Finnish:Daily News Show parhaiden ystävien kanssa



Немає коментарів:

Дописати коментар

Масштабні покупки японських акцій іноземними інвесторами

                            Хоча є коливання на щоденній основі, є інформація, що японські акції купуються у великих кількостях іноземними і...