четвер, 22 вересня 2022 р.

Після того, як тайфун пройде, осіннє вбрання раптово

 



Тайфун №14, який днями приніс дощі, вітер і повені по всій Японії, вже оминув Японію.


У регіоні, де я живу, було набагато більше дощів і вітру, ніж під час звичайних тайфунів, але, на щастя, не було таких стихійних лих, як повені чи зсуви.


Щороку, коли проходить тайфун, він приносить із собою тепло, тому швидко похолодає, а сезон змінюється осінню.


У нашому саду зараз цвірінькає багато комах, і ми чуємо заспокійливий звук дзвіночків.


Це вже осінь! !


Японія має чітке відчуття пір року: весна, літо, осінь і зима, а осінь – найкомфортніша пора року.


Ні гаряче, ні холодно, їжа смачна, музика приємна,


Я люблю осінь, коли все збігається.


За країною Франція є, безперечно, найпопулярнішою країною для тих, хто відвідує мій багатомовний блог.


Якщо ви читаєте цей блог, включаючи Францію, якщо ви хочете відвідати Японію, зв’яжіться зі мною! !


Я проведу вас.



На цьому я хотів би завершити сьогоднішній блог.


Як було б чудово, якби ти знову міг відвідати мій блог, думати про ту саму тему, що й ти, і проводити з тобою той самий час і простір! !


Я оновлюю свій блог щодня, тому, будь ласка, приходьте до мене завтра!


Ну що ж, до завтра! !


にほんブログ村 外国語ブログ 外国語情報へ



    It is a multilingual blog. Check out the blog in your favorite language!



English:The Daily News Show with the best of friends

Germany:Die Daily News Show mit den besten Freunden

French:Le Daily News Show avec les meilleurs amis

Spanish:El Daily News Show con los mejores amigos

Russian:Шоу ежедневных новостей с лучшими друзьями

Chinese:我愛貓的日報

Korean:가장 친한 친구와 함께하는 데일리 뉴스 쇼

Ukrainian:Daily News з Японії з найкращими друзями

Polish:Daily News Show z najlepszymi przyjaciółmi

Finnish:Daily News Show parhaiden ystävien kanssa



Немає коментарів:

Дописати коментар

Масштабні покупки японських акцій іноземними інвесторами

                            Хоча є коливання на щоденній основі, є інформація, що японські акції купуються у великих кількостях іноземними і...