субота, 17 вересня 2022 р.

Супервеличезний тайфун №14 насувається на Японський архіпелаг! !

 



Величезний тайфун №14 насувається на Японський архіпелаг! !

Як я повідомляв учора, тайфун посилюється з тих пір і тепер став гігантським тайфуном з тиском 910 гектопаскалів поблизу центру, який збирається атакувати Японський архіпелаг.


Японія ще ніколи не зазнавала такого масштабного тайфуну, і Японське метеорологічне агентство попередило японців, щоб вони не послаблювали максимальну пильність.


Місце, де я живу, знаходиться на пагорбі, тому річка не розливається безпосередньо, і мій будинок затоплює. Це дуже небезпечно та може завдати серйозної шкоди.


За останні роки я відчуваю, що тайфуни значно почастішали у водах навколо Японії. І щоразу, коли приходить тайфун, кажуть, що він є одним із найбільших в історії, і я думаю, що це також може бути зміна клімату, спричинена вуглекислим газом, і якщо ми негайно не вживемо заходів для зменшення CO2 у глобальному масштабі, шкода буде ще більшою.може вийти.


Зараз ми спокійно чекаємо, коли прийде тайфун №14, але я щиро сподіваюся, що збитки будуть мінімізовані і врятовано якомога більше життів.



にほんブログ村 外国語ブログ 外国語情報へ



    It is a multilingual blog. Check out the blog in your favorite language!


English:The Daily News Show with the best of friends

Germany:Die Daily News Show mit den besten Freunden

French:Le Daily News Show avec les meilleurs amis

Spanish:El Daily News Show con los mejores amigos

Russian:Шоу ежедневных новостей с лучшими друзьями

Chinese:我愛貓的日報

Korean:가장 친한 친구와 함께하는 데일리 뉴스 쇼

Ukrainian:Daily News з Японії з найкращими друзями

Polish:Daily News Show z najlepszymi przyjaciółmi

Finnish:Daily News Show parhaiden ystävien kanssa



Немає коментарів:

Дописати коментар

Масштабні покупки японських акцій іноземними інвесторами

                            Хоча є коливання на щоденній основі, є інформація, що японські акції купуються у великих кількостях іноземними і...