понеділок, 31 жовтня 2022 р.

Боже мій, мій 92-річний батько заразився Омікроном! !

 


Боже мій, мій 92-річний батько захворів на Омікрон! !


Кажуть, що «Омікрон» легко заразний, але дивовижно, як легко можуть заразитися рідні.


Крім того, 92 роки – це досить похилий вік, тому я поки майже не відчуваю симптомів, але я переживаю, що серйозні симптоми рано чи пізно з’являться.


Сподіваюся, я не захворію на пневмонію чи щось таке...


Я живу окремо від батьків, тому не завжди можу помітити симптоми, тому думаю подзвонити їм багато разів, щоб переконатися в їх безпеці.


Корона була хвилями багато разів, і коли я думав, що вона поступово зближується, кількість інфікованих знову поступово зросла.


Коли кількість інфікованих зменшується, уряд пом’якшує обмеження, а коли кількість людей, які приїжджають і виїжджають, зростає, коронавірус не зникає повністю.


Ми часто чуємо слово «з короною».


Припускаючи, що коронавірус ніколи не буде повністю знищений, можливо, буде необхідно запобігти йому за допомогою вакцини та лікувати його, якщо він заражений, що є такою ж профілактикою та лікуванням, як і грип.


Будь ласка, моліться, щоб мій батько подолав корону і одужав!



にほんブログ村 外国語ブログ 外国語情報へ


English:The Daily News Show with the best of friends

Germany:Die Daily News Show mit den besten Freunden

French:Le Daily News Show avec les meilleurs amis

Spanish:El Daily News Show con los mejores amigos

Russian:Шоу ежедневных новостей с лучшими друзьями

Chinese:我愛貓的日報

Korean:가장 친한 친구와 함께하는 데일리 뉴스 쇼

Ukrainian:Daily News з Японії з найкращими друзями

Polish:Daily News Show z najlepszymi przyjaciółmi

Finnish:Daily News Show parhaiden ystävien kanssa


.

Немає коментарів:

Дописати коментар

Масштабні покупки японських акцій іноземними інвесторами

                            Хоча є коливання на щоденній основі, є інформація, що японські акції купуються у великих кількостях іноземними і...