четвер, 27 жовтня 2022 р.

Вам, хто багато разів відвідує мій блог! !

 


Є дещо, що я хочу сказати вам, хто часто відвідує мій блог.


Нещодавно було повідомлення від Google, у якому говориться, що він може містити вміст, з яким слід поводитися обережно.


Коротше кажучи, це був посібник із дотримання керівництва спільноти.


Я не здогадувався, але, на мою думку, я зараз часто пишу статті про війну в Україні в своєму блозі, а війна - це дуже делікатна річ, і я не хочу про це писати в своєму блозі. Я це інтерпретував як не дуже підходить.


Я написав це через трагедію війни і відчуття, що я не можу винести дитячі плачі.


Однак, оскільки було зазначено, що це не підходить для путівника Google, я не буду нічого писати про війну надалі.


Мені дуже сумно, але нічого не можна вдіяти, тому що це правило. Я навіть думав про те, щоб піти з блогу, але мені було так важко прощатися з вами, які приходили до мене знову і знову, тому я хотів би змінити зміст, щоб я міг підтримувати з вами зв'язок.


Відтепер я хотів би разом з вами писати веселі статті, які дають надію і дітям, і жінкам.


Дякуємо за вашу постійну підтримку.

Будь ласка, приходьте до нас знову! !

Я тебе люблю! !


Будь ласка, не забувайте мене, незважаючи ні на що! !


にほんブログ村 外国語ブログ 外国語情報へ


English:The Daily News Show with the best of friends

Germany:Die Daily News Show mit den besten Freunden

French:Le Daily News Show avec les meilleurs amis

Spanish:El Daily News Show con los mejores amigos

Russian:Шоу ежедневных новостей с лучшими друзьями

Chinese:我愛貓的日報

Korean:가장 친한 친구와 함께하는 데일리 뉴스 쇼

Ukrainian:Daily News з Японії з найкращими друзями

Polish:Daily News Show z najlepszymi przyjaciółmi

Finnish:Daily News Show parhaiden ystävien kanssa


.

Немає коментарів:

Дописати коментар

Масштабні покупки японських акцій іноземними інвесторами

                            Хоча є коливання на щоденній основі, є інформація, що японські акції купуються у великих кількостях іноземними і...