понеділок, 13 лютого 2023 р.

Вчора моєму батькові виповнилося 93 роки! !

          



Вчора моєму батькові виповнилося 93 роки! !



Батько маленький, зріст менше 160 см, вага близько 45 кг.



Мій батько керував компанією і досі є керівником компанії.


Проте у віці 93 років фізично дуже важко виконувати обов’язки компанії, а останнім часом почали з’являтися симптоми деменції, що ще більше ускладнює виконання ролі керівника.



Моєму батькові 93 роки, але він не пішов на війну.


Я був десь на рік молодший від військового віку, а призовного віку я ще не досяг.



Його батька під час війни мобілізували на збройовий завод для виробництва зброї, але одного разу завод був зруйнований бомбардуванням американських військових, і багато його однокласників, які працювали з ним, загинули.



Сьогодні всі мої колишні однокласники вже похилого віку, і більшість з них померли або живуть у закладах для людей похилого віку.



Мій батько був одним із тих, хто пережив бурхливі часи, але тепер, коли він має деменцію та втратив здатність приймати рішення, бувають моменти, коли він знову почувається дитиною.



Однак, навіть якщо я не пам’ятаю нещодавніх подій, я вражений тим, що можу пам’ятати те, що сталося десятиліття тому.



Я не знаю, скільки мій батько зможе прожити, але поки він живий, я хочу ставитися до нього з синівською шанобливістю, щоб він не шкодував.



Я дуже щасливий, що народився дитиною свого батька.


Я зроблю все можливе, щоб допомогти тобі і стежити за тобою, щоб ти міг сказати, що у тебе було веселе життя до кінця! !


にほんブログ村 外国語ブログ 外国語情報へ


English:The Daily News Show with the best of friends

Germany:Die Daily News Show mit den besten Freunden

French:Le Daily News Show avec les meilleurs amis

Spanish:El Daily News Show con los mejores amigos

Russian:Шоу ежедневных новостей с лучшими друзьями

Chinese:我愛貓的日報

Korean:가장 친한 친구와 함께하는 데일리 뉴스 쇼

Ukrainian:Daily News з Японії з найкращими друзями

Polish:Daily News Show z najlepszymi przyjaciółmi

Finnish:Daily News Show parhaiden ystävien kanssa

Немає коментарів:

Дописати коментар

Масштабні покупки японських акцій іноземними інвесторами

                            Хоча є коливання на щоденній основі, є інформація, що японські акції купуються у великих кількостях іноземними і...