понеділок, 13 лютого 2023 р.

Хочеться повернутися в той мирний момент, коли не було інфекційних хвороб і воєн.

          


Зараз, переглядаючи свій блог, який я писав досі, я знову шкодую, що писав лише про інфекційні хвороби та війну.


Якби нова інфекційна хвороба корона не стала глобальною пандемією, якби не почалася загарбницька війна Росії проти України, вміст мого блогу був би більш мирним, і я хотів би писати про свої захоплення та моїх 12 домашніх котів. Я ображався на хворобу та війну, бо писав про це, і це стало приємним блогом.


Кількість людей з-за океану, які відвідували нас, поступово зменшилася, і зараз більшість із них уже не можуть приїхати.


Ніхто не хоче читати трагічну статтю про хворобу чи війну.


Я переконався, що наша місія — писати багато позитивних і веселих статей і дарувати мрії тим, хто відвідує нас.


Причина, чому я це кажу, полягає в тому, що останнім часом я почуваюся погано і відчуваю щось недобре з серцем.


Сьогодні йду на обстеження в лікарню, а завтра на більш детальне обстеження. Якщо мова йде про хворобу серця, я не знаю, чи спрацюють подібні блоги, і я не знаю, яке лікування я отримаю на цьому етапі.


У гіршому випадку, якщо мене госпіталізують і зроблять операцію, я деякий час не зможу писати блог.


Здоров'я важливе для людини. Якщо ваше здоров’я під загрозою, ви, можливо, не зможете підтримувати здоровий розум, тому ви завжди повинні бути в курсі свого здоров’я, дієти, фізичних вправ і регулярно проходити медичні огляди, щоб зрозуміти свій поточний стан здоров’я. ! !


Завтра підемо на перевірку. Проводиться КТ серця з контрастною речовиною. Сподіваюся, це не важка хвороба, але повідомлю ще раз.


Для того, щоб продовжувати писати цей блог, погані частини будуть швидко вилікувані, і я буду добре. Ми просимо вашої постійної підтримки.


にほんブログ村 外国語ブログ 外国語情報へ


English:The Daily News Show with the best of friends

Germany:Die Daily News Show mit den besten Freunden

French:Le Daily News Show avec les meilleurs amis

Spanish:El Daily News Show con los mejores amigos

Russian:Шоу ежедневных новостей с лучшими друзьями

Chinese:我愛貓的日報

Korean:가장 친한 친구와 함께하는 데일리 뉴스 쇼

Ukrainian:Daily News з Японії з найкращими друзями

Polish:Daily News Show z najlepszymi przyjaciółmi

Finnish:Daily News Show parhaiden ystävien kanssa

Немає коментарів:

Дописати коментар

Масштабні покупки японських акцій іноземними інвесторами

                            Хоча є коливання на щоденній основі, є інформація, що японські акції купуються у великих кількостях іноземними і...