субота, 14 травня 2022 р.

Сьогодні історія Фуку-чан, старшої дочки моєї родини

 


Сьогодні котячий блог.

У моєму домі живе старший кіт на ім’я Фуку-чан.

Тобі буде приблизно 17 років за віком?

З точки зору людей, це бабуся-кішка, якій вже за 80 років.

Як і очікувалося, волосся не блискуче, а зуби потерті.

Останнім часом їжа стала рідка, я майже нічого не їв.

я худа.

Мені було цікаво, тому, коли я звернувся до викладача ветеринарної клініки, у мене було багато захворювань пародонту.

Він сказав, що йому довелося погано виривати всі зуби.

Нічого страшного, якщо ви молодші, але оскільки ви вже досить старі, вам потрібно зробити анестезію.

Я вагався лікувати це, тому що це могло бути небезпечно називати.

Однак останнім часом я взагалі не можу їсти, тому знову запитав свого вчителя.

Після консультації мені вчора видалили зуб, бо хотів його видалити.

Імафуку-чан перебуває в лікарні і не може ковтати через рот, тому може безпосередньо проковтнути трубку.

Це як рідка їжа через стравохід.

На виписку піде ще кілька днів, але я сподіваюся, що скоро одужу і повернуся додому.

Фуку-чан, зроби все можливе! !!

にほんブログ村 外国語ブログ 外国語情報へ

Немає коментарів:

Дописати коментар

Масштабні покупки японських акцій іноземними інвесторами

                            Хоча є коливання на щоденній основі, є інформація, що японські акції купуються у великих кількостях іноземними і...