неділя, 8 травня 2022 р.

Переключіть звук гарматного ядра на звук джазу на деякий час! !!

 


Українці завжди прислухаються до звуку бомбардувань, і я думаю, що їхній психічний стан завжди напружений.


Я б хотів, щоб ви на деякий час перейшли від звуку гарматного ядра до звуку джазу.

Незалежно від оточення, якщо ваш розум завжди напружений, ви не зможете це терпіти.


Не знаю, чи перебуваю я в середовищі, де я можу слухати музику, але я хотів би, щоб ви спробували гармонізувати свій розум, слухаючи звуки джазу.


Я хотів би, щоб ви мріяли про перемогу одного дня і зберігали свій розум якомога спокійніше на цей день.


Ми завжди з тобою! !!


Ось і все для сьогоднішнього блогу.

Ви знову заходите до мого блогу

Подумайте разом на ту ж тему, що й я

Якщо ви можете ділитися тим самим часом і простором, що й ви

Яка чудова річ! !!

Майте день, щоб знову зустрітися з вами

з нетерпінням чекаю цього.

Побачимось! !!


Тост за очі! !!

Як проходить час


にほんブログ村 外国語ブログ 外国語情報へ

Немає коментарів:

Дописати коментар

Масштабні покупки японських акцій іноземними інвесторами

                            Хоча є коливання на щоденній основі, є інформація, що японські акції купуються у великих кількостях іноземними і...