неділя, 29 травня 2022 р.

Я Мейко, когонеко, а вдома я нова дитина! !!

 


Я Мейко, когонеко.


Я став 12-ю дитиною у своїй родині.


Він має ніжний і ніжний характер і ідеальний.


Він був хворий, коли вперше прийшов до нас, і був худим і худим.


Можливо, він не викладач ветеринарної клініки, тому будьте готові.


Як мені сказали, мені хотілося молитися щодня, поки я був у лікарні, але молитися було варто, і я ставав все енергійнішим, і тепер я найенергійніша з усіх дітей у своїй родині! !!


Однак у цієї дитини є особлива хвороба, і якщо вона розвинеться, їй буде загрожувати життю, тому вона завжди уважно дивиться на свій фізичний стан, чи не відбулися якісь зміни.


Давайте разом робити все можливе, жити довго та дарувати багато веселих почуттів! !!


Ось і все для сьогоднішнього блогу.


Ви знову заходите до мого блогу


Двоє людей разом думають на одну тему


Якщо ви можете розділити з вами той самий час і простір


Яка чудова річ! !!


Майте день, щоб знову зустрітися з вами


з нетерпінням чекаю цього.


Побачимось! !!


Тост за очі! !!


Як проходить час


にほんブログ村 外国語ブログ 外国語情報へ

Немає коментарів:

Дописати коментар

Масштабні покупки японських акцій іноземними інвесторами

                            Хоча є коливання на щоденній основі, є інформація, що японські акції купуються у великих кількостях іноземними і...