неділя, 15 травня 2022 р.

Це продовження Фуку-чан, старшої дочки моєї родини! !!

 



Це подальший звіт Фуку-чан, старшої дочки з 12 братів-котів у моєму домі.

Я пішов відвідати Фуку-чан, який сьогодні у ветеринарній клініці.

Фуку-чан сидів у вузькій колії.

До руки і шиї приєднали тонку трубку, ввели ліки, щоб не можна було після харчування та видалення зуба.

Хвороба пародонту значно прогресувала, і були видалені всі, крім передніх зубів і іклів.

Це було трохи боляче, але я думаю, що з цим не можна було допомогти, тому що якщо я не витягну його зараз, він прогресує, і я не зможу його з’їсти, що може бути фатальним.

У Імафуку-чан давно не було апетиту і вона худа, але я сподіваюся, що це видалення зуба покращить її самопочуття, з’явиться апетит і набере вагу.

Вік мій вік, а мені ще добре жити і жити довго!

Фуку-чан, зроби все можливе! !!

にほんブログ村 外国語ブログ 外国語情報へ

Немає коментарів:

Дописати коментар

Масштабні покупки японських акцій іноземними інвесторами

                            Хоча є коливання на щоденній основі, є інформація, що японські акції купуються у великих кількостях іноземними і...