понеділок, 27 червня 2022 р.

Рекомендації щодо перевірки стану здоров’я, чи регулярно ви проводите перевірку здоров’я?

 


Сьогодні я опублікую статтю про огляди здоров’я.

Чи проходить медичний огляд у вашій компанії чи районній асоціації?


Для офісних працівників обов’язкові регулярні медичні огляди, тому обов’язково раз на рік.

Я думаю, що ви його отримали, але я думаю, що є деякі, хто звільнився з компанії, і деякі домогосподарки, які його не отримали.


Якщо ви хочете бути здоровим і довго жити, обов’язково раз на рік проходите медичний огляд.

Я також отримав. Однак у конверті часто зустрічаються запрошення до медичних закладів.


Навіть якщо ви регулярно займаєтеся спортом, ваша дієта може стати кислою або жирною кров’ю, тому люди, які багато їдять без вправ, можуть бути в резерві для захворювань, пов’язаних зі способом життя.


Якщо ви з’їсте щось з високим вмістом жиру, в кровоносних судинах утвориться маса жиру, яка закупорить кров і не дасть крові надходити до серця і мозку, а ризик інфаркту головного мозку або інфаркту міокарда дуже високий.


Давайте ще раз переглянемо наші харчові звички, оновимо спосіб життя, прагнемо довголіття зі здоровим тілом і вести змістовне життя! !!


Ось і все для сьогоднішнього блогу.

Ти знову приходиш до мого блогу,

Ми обидва разом думаємо на одну тему,

Якщо ми зможемо ділитися тим самим часом і простором,

Яка чудова річ! !!

Майте день, щоб знову зустрітися з вами

з нетерпінням чекаю цього.

Побачимось! !!


Тост за очі! !!


Як проходить час


にほんブログ村 外国語ブログ 外国語情報へ

Немає коментарів:

Дописати коментар

Масштабні покупки японських акцій іноземними інвесторами

                            Хоча є коливання на щоденній основі, є інформація, що японські акції купуються у великих кількостях іноземними і...