неділя, 5 червня 2022 р.

Давайте займатися синівською побожністю, скільки хочемо, поки батьки в порядку! !!

 



Коли я думаю про синівську побожність, я думаю про старі уроки моралі, але це синівська побожність, яку я роблю добровільно, перш ніж люди розкажуть мені про це. Це не те, що люди змушують вас робити.



Але деякі люди задаються питанням, що робити, коли вони думають про те, щоб проявити синівську побожність.


Я намагаюся робити все навколо себе якомога більше, але я думаю, що найшвидший спосіб — це якомога більше розмовляти з ними.



Люди похилого віку поступово звужують коло діяльності та менше контактують з людьми, що зменшує розмови та збільшує кількість людей, які впадають у самотність.



У такому випадку чому б вам не поговорити з нами якомога більше?


Я вважаю, що краще підкидати різні історії і дізнатися, яка історія вас цікавить.



Як випливає з назви, давайте робити все, що в наших силах, поки наші батьки енергійні та мають здатність приймати рішення! !! Не шкодуйте про це! !!


にほんブログ村 外国語ブログ 外国語情報へ

Немає коментарів:

Дописати коментар

Масштабні покупки японських акцій іноземними інвесторами

                            Хоча є коливання на щоденній основі, є інформація, що японські акції купуються у великих кількостях іноземними і...