середа, 1 червня 2022 р.

Родинні зв'язки

 


Моєму батькові 92 роки.

Я досить старий, тому фізично слабкий, і часто сплю, не виявляючи жодного інтересу до різних речей.

Я б хотів, щоб у мене було хобі, але знайти нове хобі для мене є важким завданням, і, здається, мені важко рухати першим тілом, тому здається, що фізичні вправи трохи складні.

Я чув, що раніше я грав онлайн-сьогі, але тепер, коли я не можу керувати ПК, я не можу грати в онлайн-сьогі, тож, можливо, мені варто зіграти проти свого батька! !!

Однак... я як представник Хебо Шогі, тому нарешті зміг перемагати, борючись із ШІ для початківців онлайн-сьогі.

Якщо ви будете битися з AI вищого класу, ви програєте в одну мить. ШІ досить сильний! !!

Проте, якщо я буду тренуватися з AI Shogi і зможу грати проти мого літнього батька та Shogi, я дуже чекаю цього, тому що це додасть до них ще одну мету.

Незважаючи на те, що він був старий, він, здавалося, досить звик до цього в минулому і був сильний.

Ну, незалежно від перемоги чи програшу, я хотів би насолоджуватися грою в сьогі з наміром зробити головоломку.

にほんブログ村 外国語ブログ 外国語情報へ

Немає коментарів:

Дописати коментар

Масштабні покупки японських акцій іноземними інвесторами

                            Хоча є коливання на щоденній основі, є інформація, що японські акції купуються у великих кількостях іноземними і...