четвер, 21 липня 2022 р.

hasta la vista, baby  (Останні слова прем'єр-міністра Джонсона)

 


Останні слова на сеймі британського прем'єр-міністра Джонсона: "hasta la vista, baby".


Арнольд Шварценеггер цитує останнє слово у фільмі «Термінатор».


Побачимось! !! Мені здається, я сказав це, маючи на увазі, що я повернуся знову.


Політичні, вихід з ЄС, зміцнення зв’язків зі Сполученими Штатами і, що найбільше вражає, візит до Києва, столиці України, яка зараз веде бойові дії, щоб зустрітися з президентом Зеленським і надати військову підтримку Україні. Це був обіцянка.


Я відчув якусь дивовижну життєву силу.

Ідея такого політика нікому не прийшла в голову.


Прем'єр-міністр був так вражений! !!

Відтепер я думаю, що піду з посади прем’єр-міністра та буду брати участь у британській політиці як член Консервативної партії.


Я сподіваюся, що Велика Британія продовжить навчати своїх наступників робити правильний вибір.



にほんブログ村 外国語ブログ 外国語情報へ

Натисніть і підтримайте

Немає коментарів:

Дописати коментар

Масштабні покупки японських акцій іноземними інвесторами

                            Хоча є коливання на щоденній основі, є інформація, що японські акції купуються у великих кількостях іноземними і...