неділю, 31 липня 2022 р.

Літнє Різдво

 


Японія цього літа в самому розпалі, але коли я слухав зимову музику на YouTube, там були різні різдвяні пісні, і я намагався подорожувати в часі, слухаючи ностальгічні пісні.


Я думаю, що є багато спогадів, за якими всі сумують.

Мені подобалося кататися на лижах, тому я з нетерпінням чекав поїздки на гірськолижні курорти по всій Японії.


Гірськолижні курорти дивні! !!

Всі жінки виглядають красиво.

Всі хлопці красиві

І любові багато проростає, і всі щасливі! !!


Я згадав ті старі часи, коли у мене було таке щасливе життя.

Я дуже сумую за цим! !!

що ви робите, хлопці?

Як справи?

Яка меланхолія.

Це як сцена молодості та молодості?


Зазвичай я думаю про міжнародні справи та мир у всьому світі, але сьогодні

Я повернувся і поринаю в свої ностальгічні спогади.


Які у вас спогади?



にほんブログ村 外国語ブログ 外国語情報へ

Натисніть і підтримайте



    It is a multilingual blog. Check out the blog in your favorite language!

           Ukraine Daily News з Японії з найкращими друзями

                          Russian  Шоу ежедневных новостей с лучшими                                             
        Chinese 我愛貓的日報                                                             

    Korean     가장 친한 친구와 함께하는 데일리 뉴스               

Немає коментарів:

Дописати коментар

Масштабні покупки японських акцій іноземними інвесторами

                            Хоча є коливання на щоденній основі, є інформація, що японські акції купуються у великих кількостях іноземними і...