субота, 23 липня 2022 р.

Спогади про Париж

 


Багато років тому я поїхав до Парижа, Франція, сам.



Коли я зараз думаю про це, я тоді взагалі не розмовляв французькою, і мене вражало те, що я часто їздив до Франції сам.



На той момент я не мав жодного відношення до короноінфекцій, тому, звісно, ​​я не носив маску і не отримав вакцину.



Подорожувати країною, мову якої ви не розумієте, дуже сміливо.



Однак я також з самого початку думав, що я японець. Раніше я їв лише японську їжу під час мого перебування.



Найбільш вражаюче, що я відвідав, це Версальський палац.


Моє тіло тремтіло від однієї лише думки, що я опинився там, де Людовик XVI і королева Марія Антуанетта щодня влаштовували бал.



Коли я йшов Єлисейськими полями, я наспівував «A Time Goes By», як Гемфрі Богарт та Інгрід Бергман у фільмі «Касабланка».



Я люблю мертве листя, оспіване Івом Монтаном. Мені також подобається сумна пісня Едіт Піаф.



Я дуже ностальгію за Францією.


Я також мрію жити у Франції після виходу на пенсію.


Нехай збуваються мрії! !!


І я хочу познайомитися з вами, хто зараз дивиться мій блог! !!




にほんブログ村 外国語ブログ 外国語情報へ

Натисніть і підтримайте

Немає коментарів:

Дописати коментар

Масштабні покупки японських акцій іноземними інвесторами

                            Хоча є коливання на щоденній основі, є інформація, що японські акції купуються у великих кількостях іноземними і...