субота, 30 липня 2022 р.

Який вихідний шлях віри?



 Молодий чоловік, який стверджував, що релігійна група в Японії знищила його сім'ю, застрелив прем'єр-міністра Японії, чим здивував всю Японію.


На мій погляд, релігія — це спасіння серця через проповідування та віру в любов однаково для багатих і бідних.


Однак ця релігійна група змусила віруючих пожертвувати велику суму грошей, почула, що є багато сімей, сім'ї яких розпалися, і змусила їх переглянути спосіб віросповідання.


Ніколи не можна вбивати прем’єр-міністра країни, але чим більше я знаю про процес, який веде до цього моменту, тим болісніше я відчуваю, що процес полювання на злочинну молодь розуміють болісно. Зробила.


Це ненормально, коли мати фанатично ставиться до культу та жертвує більше 100 мільйонів ієн.


Якщо ви пожертвуєте культу 100 мільйонів ієн, ви будете щасливі, а якщо ви зможете пожертвувати лише 10 000 ієн, чи не будете ви щасливі?


Бог не повинен залежати від грошей.


Якось я дивився фільм «Бен-Гур».


Була сцена, в якій чоловік обережно дав Бензі склянку води, коли єврейська Бена зазнала насильства з боку римської армії та впала. Цією людиною був Ісус Христос. Я думаю, що це первозданний образ і віра Божа, яка дарує любов і бідним, і багатим.


Мені не потрібні гроші.


Розглядаючи сучасні релігії в усьому світі, важливо виявляти любов до багатих і бідних, здорових і хворих, незалежно від того, чи це релігія, яка занадто захоплена грошима. Чи не час переглянути релігію, яка є корисною для миру у всьому світі як доктрина?



にほんブログ村 外国語ブログ 外国語情報へ

Натисніть і підтримайте

Немає коментарів:

Дописати коментар

Масштабні покупки японських акцій іноземними інвесторами

                            Хоча є коливання на щоденній основі, є інформація, що японські акції купуються у великих кількостях іноземними і...