середа, 21 грудня 2022 р.

Власний вотум довіри генерального директора Twitter Ілона Маска призвів до того, що більшість у 57,5% підтримала відставку.

          



Власний вотум довіри генерального директора Twitter Ілона Маска призвів до того, що більшість у 57,5% підтримала відставку.



Я вважаю, що передчасно проводити вотум довіри, щоб передбачити його відставку відразу після того, як він стане генеральним директором, і реформи Twitter тільки почалися, тож який намір стояв за цією акцією? я не розумію



З новин Yahoo я знав, що сама компанія була в значних боргах, але якби я купив акції та отримав право управління компанією, мені доведеться спостерігати за зростанням компанії. Я хотів би, щоб він до кінця виконував свої обов’язки генерального директора, наполегливо працював, щоб забезпечити прибутковість, вивести компанію з нуля та досягти стабільного зростання.



Схоже, майбутні тренди Ілона Маска привернуть увагу! !



        



にほんブログ村 外国語ブログ 外国語情報へ


English:The Daily News Show with the best of friends

Germany:Die Daily News Show mit den besten Freunden

French:Le Daily News Show avec les meilleurs amis

Spanish:El Daily News Show con los mejores amigos

Russian:Шоу ежедневных новостей с лучшими друзьями

Chinese:我愛貓的日報

Korean:가장 친한 친구와 함께하는 데일리 뉴스 쇼

Ukrainian:Daily News з Японії з найкращими друзями

Polish:Daily News Show z najlepszymi przyjaciółmi

Finnish:Daily News Show parhaiden ystävien kanssa


Немає коментарів:

Дописати коментар

Масштабні покупки японських акцій іноземними інвесторами

                            Хоча є коливання на щоденній основі, є інформація, що японські акції купуються у великих кількостях іноземними і...