пʼятниця, 16 грудня 2022 р.

Моя мама, яка була глуха через короноінфекцію, змогла відновити свій звук за допомогою слухового апарату, і це був радісний день! !

         



 Приблизно на початку листопада моя мама заразилася короноінфекційною хворобою Омікрон і близько тижня просиділа вдома.



Моя мама ніколи не робила щеплення, тому що у неї було погане здоров'я, і її лікар порадив їй не робити щеплення, оскільки вона досить стара. Це є.



Здавалося, що вона була дуже втомленою під час перебування вдома, але я склав враження, що у неї не було температури, вона була в межах 36 °C і відчувала себе дуже втомленою.



Приблизно через тиждень симптоми поступово зникли, і я відчув полегшення, оскільки не було особливо серйозних симптомів. Однак, хоча прямі симптоми короноінфекції вщухли, я дещо помітив.



Я подзвонив її матері, але відповіді не було.


Вона не відповіла, коли я крикнув, і, очевидно, не могла мене почути.



Ймовірно, він оглух через наслідки короноінфекції.


Коли я пішов у лікарню, щоб перевірити свій слух, виявилося, що слух у мене поганий. Я погано чую, особливо на ліве вухо, тому я можу деякий час спробувати користуватися слуховими апаратами.


Зараз я пробую тимчасові слухові апарати.



Я ніколи раніше не носив слуховий апарат, але тепер, коли мій слух погіршився, я радий чути, що звук хороший.



Планую придбати після закінчення пробного періоду.


Слухові апарати досить дорогі, але вони дешеві, тому що вони можуть допомогти вам краще чути, якщо у вас поганий слух.



Якщо у вас не тільки втрата слуху через коронну інфекцію, але й поганий слух, я вважаю, що вам слід негайно звернутися до спеціалізованого магазину, щоб перевірити ваш слух і встановити слухові апарати.



Слух - це так важливо! !


Дякуємо вам за те, що ви можете чути голоси своїх близьких, дітей і батьків, як звичайно. !



にほんブログ村 外国語ブログ 外国語情報へ


English:The Daily News Show with the best of friends

Germany:Die Daily News Show mit den besten Freunden

French:Le Daily News Show avec les meilleurs amis

Spanish:El Daily News Show con los mejores amigos

Russian:Шоу ежедневных новостей с лучшими друзьями

Chinese:我愛貓的日報

Korean:가장 친한 친구와 함께하는 데일리 뉴스 쇼

Ukrainian:Daily News з Японії з найкращими друзями

Polish:Daily News Show z najlepszymi przyjaciółmi

Finnish:Daily News Show parhaiden ystävien kanssa

Немає коментарів:

Дописати коментар

Масштабні покупки японських акцій іноземними інвесторами

                            Хоча є коливання на щоденній основі, є інформація, що японські акції купуються у великих кількостях іноземними і...