понеділок, 12 грудня 2022 р.

Франція вийшла в топ-4 Чемпіонату світу з футболу! !

 



Франція кваліфікувалася до чотирьох останніх Чемпіонату світу з футболу! !



Я хотів би, щоб ви зробили все можливе, щоб виграти чемпіонат.



Однак є одна річ, яка мене турбує.



Цілком природно, що вболівальники Парижа були в захваті від перемоги одразу після того, як було визначено Фінал 4, але я бачив повідомлення про те, що натовп напав на магазин і 36 людей були заарештовані поліцією. .



В Японії мета вболівальників — підтримати команду, і вони ніколи не перетворюються на мобів і не нападають на магазини.



Це абсолютно неетично і кримінально.



Це було б злісне хуліганство, і я б втратив бажання від душі вболівати за збірну Франції.



Незалежно від того, чи це Олімпійські ігри, Чемпіонат світу з футболу чи Чемпіонат світу з легкої атлетики, вони є фестивалями миру через спорт, тому будь-що, що може бути пов’язане з насильством, ніколи не повинно бути включене в нього.



Я люблю Францію, і я був у Парижі, столиці Франції, тому відчуваю сильну прихильність до Франції.



Тому я сподіваюся, що такі іноземці, як я, які люблять Францію, не втратять своїх мрій.



Ніколи не можна терпіти насильство. Якщо ми погодимося на таке насильство, чи не схвалимо ми також насильство Росії?



Щоб насолодитися Чемпіонатом світу з футболу, святом миру, я хотів би, щоб ви святкували перемогу команди від щирого серця як уболівальник, не спричиняючи жодного насильства.



にほんブログ村 外国語ブログ 外国語情報へ


English:The Daily News Show with the best of friends

Germany:Die Daily News Show mit den besten Freunden

French:Le Daily News Show avec les meilleurs amis

Spanish:El Daily News Show con los mejores amigos

Russian:Шоу ежедневных новостей с лучшими друзьями

Chinese:我愛貓的日報

Korean:가장 친한 친구와 함께하는 데일리 뉴스 쇼

Ukrainian:Daily News з Японії з найкращими друзями

Polish:Daily News Show z najlepszymi przyjaciółmi

Finnish:Daily News Show parhaiden ystävien kanssa


Немає коментарів:

Дописати коментар

Масштабні покупки японських акцій іноземними інвесторами

                            Хоча є коливання на щоденній основі, є інформація, що японські акції купуються у великих кількостях іноземними і...